Nasze wiadomości - archiwum zobacz aktualne

W imieniu organizatorów oraz Zarządu Salmo Clubu Białystok, serdecznie zapraszamy na VI Międzynarodowe Otwarte Mistrzostwa Salmo Clubu Białystok w Wiązaniu Sztucznych Much. Impreza odbędzie się 13 lutego 2010 roku w Biurze Zarządu Okręgu Polskiego Związku Wędkarskiego w Białymstoku ul. Jurowiecka 33. Początek imprezy – godzina 10.30. Zgodnie z tradycją, impreza ma charakter towarzyski i ma na celu wymianę doświadczeń, zacieśnienie współpracy z klubami muszkarskimi z Litwy i Białorusi oraz popularyzację wędkarstwa muchowego. W tym roku mistrzostwa ...... więcej

Sukces białostockiego castingu

56 Mistrzostwa Polski w Wędkarstwie Rzutowym19 - 21.09.2008 - Zamość Wielki sukces odnieśli nasi młodzi rzutowcy podczas 56 Mistrzostw Polski w Wędkarstwie Rzutowym rozgrywanych w Zamościu. Pomimo fatalnych warunków atmosferycznych drużyna Okręgu PZW w Białymstoku zdobyła tytuł Drużynowego Mistrza Polski w kat. Młodzieży, a indywidualnie tytuł Mistrza Polski w kat. kadetów w trójboju spinningowym wywalczył Mateusz Dąbrowski z Wasilkowa. GRATULUJEMY I ŻYCZYMY DALSZYCH SUKCESÓW !!!... więcej

Okoń płynie do szkoły, czyli...spotkanie z młodzieżą

Aktualności | 2007-03-09 | Publikujący: Koło PZW "Okoń" w Białymstoku

Jako Koło, staramy się pozyskiwać jak najwięcej młodzieży i zainteresować ich wędkarstwem, jako sportem masowym. Dobrze wiemy, że nie jest to jedyny złoty środek na taką sytuację. Ale od czegoś trzeba zacząć. Przez szereg lat prowadziliśmy i nadal prowadzimy zajęcia z młodymi ludźmi. W znacznym stopniu uzyskujemy bardzo dobre wyniki. W ,,Okoniu” (trzeba to przyznać) jest sporo młodzieży. Pozyskaliśmy ich poprzez zajęcia w szkółce wędkarskiej którą prowadzimy, organizację kursów wędkarskich. Zaczynał z nami między innymi CZAREK CIEŚLEWSKI – ...... więcej

MŁODZIEŻ SPRZĄTA, czyli... ekologiczna akcja ,,OKONIA”

Aktualności | 2006-11-24 | Publikujący: Koło PZW "Okoń" w Białymstoku

Tegoroczną akcję przeprowadziliśmy 18 listopada. W Dojlidach spotkałem się z młodzieżą naszego Koła o godzinie 10:00. Tu, wizytówek po ,,wędkarzach” znaleźliśmy bez liku. Butelki, opakowania po zanętach, przynętach, szmaty, torby foliowe, połamane wiaderka, śmieci bezpośrednio w wodzie, ,,rozkładające się” małe rybki na brzegu – oto obraz jaki zastaliśmy po przybyciu nad zalew. Jakże smutny widok.Nad brzegami zalewu spotkaliśmy kilku wędkarzy w starszym wieku, którzy łowili tego dnia ryby. Metodami połowu był spławik, spinning, grunt, no i ...... więcej

XXI Ogólnopolski Młodzieżowy Turniej Wędkarski Zator 2006

Aktualności | 2006-09-28 | Publikujący: Koło PZW "Okoń" w Białymstoku

Wspólnie z Darkiem Dziemianowiczem – Wiceprezesem ds. Młodzieży Zarządu Okręgu P.Z.W Białystok ustaliliśmy skład reprezentacji naszego okręgu właśnie na tegoroczny start w turnieju.Reprezentację naszego okręgu tworzyli:1.Wojciech Sienkiewicz (Gródek) – kategoria do lat 122.Daniel Gorbacz (Gródek) – kategoria do lat 143.Michał Chrzanowski (Białystok Koło P.Z.W ,,Okoń) – kategoria do lat 16. Cały turniej ma specyficzny charakter. Jest to rodzaj wieloboju, a młodzi wędkarze muszą być naprawdę bardzo uniwersalni. Na tym turnieju rozgrywane są ...... więcej